مصاحبه آرشیو خبر ها
وه آ : پیوستن من به یووه برای تیم ملی آمریکا مفید است

وه آ : پیوستن من به یووه برای تیم ملی آمریکا مفید است

تیموتی وه آ مدافع 23 ساله آمریکایی در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 11.3 میلیون یورو از لیل به بیانکونری پیوست که گران ترین خرید این باشگاه در فصل تابستان بود.

 

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی از طریق Goal، ابتدا در مورد اینکه انتقالش به یوونتوس به لطف رابطه اش با وستون مک کنی، چه سودی برای تیم ملی ایالات متحده خواهد داشت، صحبت کرد.

 

من فکر می‌کنم این قطعاً یک نکته مثبت بزرگ است زیرا ما در حال حاضر درک بسیار خوبی داریم. من می فهمم که او چگونه بازی می کند، او می فهمد که چگونه بازی می کنم، بنابراین ارتباط ما واقعا خوب است.

 

وی افزود:

 

اکنون که ما هر روز در تمرینات یک تیم هستیم، زمانی که به اردوی ایالات متحده می‌آییم وضعیت بهتر می‌شود. همه چیز بسیار روان است.

 

تیموتی در بخش بعدی گفت:

 

ما فقط خوشحالیم. بنابراین قدم به قدم پیش می رویم و لذت می بریم.

 

این بازیکن 23 ساله سپس در مورد نقش خود به عنوان یک مدافع کناری در تیم یوونتوس آلگری صحبت کرد.

 

جالب بود. فصل گذشته، کسب اولین تجربه بازی در آن پست خوب بود. هنوز هم برای من یک مرحله یادگیری بود و ورود به یووه، لذت بخش بود.

 

الگری:

 

آلگری اساساً به من اجازه داده است که هر کاری را که می‌خواهم انجام دهم و در عین حال اهمیت هر کاری فنی را که داریم حفظ کنم. آنقدرها هم متفاوت نیست. من فقط باید کمی بیشتر دفاع کنم اما لذت می برم. من اساساً همان کارهایی را انجام می دهم که به عنوان یک وینگر انجام می دهم، بنابراین مطمئناً سرگرم کننده است.

 

مک کنی نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در لیدز یونایتد گذراند اما در تابستان به تورین بازگشت و اکنون بخشی از تیم یوونتوس آلگری برای این فصل است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: